Reading Time: 2 minutes

Det skal ikke være en hemmelighed, at vi lever i en tid, hvor der er fokus på at være sund, på at holde sig i form, og det er der forskellige meninger om og holdninger til, men det alle kan blive enige om – det er at vi alle en gang i mellem vil have lov at spise en snack, noget vi godt ved er lidt forkert, men som alligevel er en del af det, der kaldes livskvalitet.

Og hvorfor holde dig tilbage? For det første for at holde fast i det sunde liv, du er startet på, og fordi du både er stærk og disciplineret.

Men der er jo ingen, der siger, at det du spiser skal være dårligt for dig, du kan faktisk vælge et alternativ, der både er lækkert og nærende – nemlig en opskrift på proteinpandekager, som både er velsmagende, men som også er nødvendige, fordi du skal have ekstra protein efter træning.

Det går hurtigt at lave og er superlækkert

Hvis du har alle ingredienserne klar, så tager det kun 10-15 minutter at lave de lækre pandekager, og imponerende nok, så består de kun af 5 forskellige ingredienser.

Portionen indeholder kun 324 kalorier, hvilket ikke kan siges at være meget, og når man ser nærmere på fordelingen af kalorierne så hedder det 28 gram protein, 35 gram kulhydrater og ca. 10 gram fedt, der er endda også et skud jern og A-vitamin i.

Det, der gør, at det fylder godt, det er til dels frugten og til dels havregrynene, og husk, at hvis du vælger at lave frisk banan til pandekagerne, så lad dem være i tern i stedet for at mose dem, på den måde forbliver en del af smagen fra bananerne i pandekagerne.

Men der er jo ingen, der siger, at det pinedød skal være i forbindelse med træning, at du spiser dem, det kan lige så godt være som en del af en varieret morgenmad, eller som det eneste til morgenmad, og så kan du jo også vælge at variere smagen på proteinpulveret.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *